Is er met uw Quingo scootmobiel een probleem? En heeft u dus een klacht? Dan wilt u natuurlijk graag goed, vakkundig én snel worden geholpen. Uw scootmobiel zorgt er immers voor dat u mobiel bent en eropuit kunt wanneer u dat wenst. Daarom meer over onze werkwijze bij een probleem dan wel klacht. Quingo helpt u zo weer snel en veilig op weg.
Optimale service, ook bij klacht Quingo scootmobiel
Goede en snelle hulp bij een klacht met uw Quingo scootmobiel is essentieel. Want, een scootmobiel is een mooi bezit. Het voertuig biedt u namelijk alle vrijheid om zelfstandig op pad te gaan.
En ondanks al uw goede zorgen kan het gebeuren dat uw scootmobiel plots niet meer óf minder aangenaam rijdt. Dat kan allerlei oorzaken hebben. Van een defecte accu, een elektronisch probleem tot een storing in de software. Maar, geen nood!
Ook bij klachten verlenen wij een optimale service. Of het nu gaat om een onverwacht mankement, storing of klacht. Quingo staat voor u klaar. Wij helpen u snel en vakkundig, zodat u spoedig weer veilig en comfortabel eropuit kunt.
Hieronder vertellen wij u meer over onze werkwijze bij een klacht met uw Quingo scootmobiel.
Contact klantcontactcentrum bij klacht Quingo scootmobiel
Ervaart u een probleem met uw Quingo scootmobiel? Wil uw voertuig bijvoorbeeld niet starten? Is de verlichting stuk? Hoort u een rammelend geluid tijdens het rijden?
Aarzel dan niet en neem direct contact op met ons klantcontactcentrum. Mogelijk is het mankement gemakkelijk op te lossen. Onze klantenservicemedewerkers hebben ruime kennis en ervaring met de Quingo scootmobielen om uw klachten efficiënt en goed op te lossen.
Stap voor stap inventarisatie klacht
Onze klantenservicemedewerker inventariseert allereerst samen met u stap voor stap wat het eventuele gebrek is en of deze klacht op afstand valt op te lossen.
Immers, bij diverse problemen met een scootmobiel is op de display van het voertuig een zogenaamde storingscode te zien. Aan de hand daarvan kan worden nagegaan wat het mankement dan wel klacht aan uw Quingo scootmobiel is.
Zo kan er sprake zijn van een bedieningsfout. Bijvoorbeeld als u bent vergeten de vrijloop te vergrendelen. U ziet dan een sleutel met het cijfer 5 in de display. Uw scootmobiel rijdt dan niet. (Hieronder ziet u een afbeelding van zo’n storingsmelding). Of misschien is de spanning van de accu’s te laag? Dan verschijnt er een sleutel met cijfer 2 in het displayscherm.
Deze en een aantal andere klachten kunnen onze klantenservicemedewerkers samen met u op afstand telefonisch goed oplossen. Dat is zeer fijn, want u kunt daarna weer snel op pad en er hoeft geen monteur te komen.
Is een klacht aan uw Quingo onverhoopt niet op afstand te verhelpen? Dan wordt er een afspraak met u gemaakt voor reparatie van uw Quingo scootmobiel aan huis.
Ook reparatie aan huis bij klachten Quingo scootmobiel
Zoals gezegd: Is de klacht aan uw Quingo scootmobiel niet op afstand op te lossen? Dan regelen wij dat onze servicemonteur bij u aan huis langskomt om het probleem te repareren.
Onze monteurs beschikken over een goed uitgeruste mobiele werkplaats (servicebus) met gereedschap en apparatuur om zowel kleine reparaties aan de hand van een klacht alsook volledige (periodieke) onderhoudsbeurten uit te voeren. Kortom, heeft u een klacht? Neem contact met ons op. Wij staan voor u klaar.
Onderhouds- en servicecontract ook voor een klacht
Gaat uw scootmobiel onverhoopt kapot en heeft u een klacht? Quingo biedt u de mogelijkheid om een onderhouds- en servicecontract af te sluiten. Hiermee bent u verzekerd van een volledige service, inclusief jaarlijkse onderhoudsbeurt.
U betaalt dan geen voorrijkosten en de reparatie is inclusief klein materiaal. Ook bent u geen kosten verschuldigd voor de arbeidstijd van de reparatie. Dus, met ons onderhouds- en servicecontract bent u jaarlijks verzekerd van een veilige en betrouwbare scootmobiel.
Wilt u hier meer informatie over? Ons klantcontactcentrum kan u meer vertellen over de mogelijkheden en voordelen van zo’n servicecontract.
Uiteraard is reparatie aan huis ook mogelijke zonder onderhoud- en servicecontract bij Quingo. Voor een scootmobielreparatie aan huis betaalt u in dat geval voor de voorrijkosten en een vergoeding per uur voor de arbeidstijd van de monteur. Daarnaast moet u uiteraard ook de gebruikte materialen vergoeden.
Regelmatig onderhoud voorkomt klachten Quingo scootmobiel
Mogelijkerwijs weet u dat periodiek onderhoud van uw scootmobiel bijdraagt aan veilig, vertrouwd en comfortabel rijden. Daarom adviseren zowel fabrikanten als dealers om uw scootmobiel jaarlijkse te laten onderhouden.
Het verkleint onder andere de kans op pech onderweg, onverhoopt stil komen staan en ook eventuele kleine gebreken worden tijdig ontdekt. Daarnaast draagt regelmatig onderhoud eraan bij dat uw scootmobiel in goede conditie blijft en u veilig en met plezier blijft rijden.
Probleem of klacht Quingo scootmobiel? Zo bereikt u ons!
Wenst u meer informatie over onze scootmobielen? Heeft u een vragen over onze service en dienstverlening? Wilt u een onderhouds- of servicecontract afsluiten? Of heeft u een probleem of klacht? Quingo is op verschillende manieren bereikbaar.
U kunt dagelijks contact met ons opnemen via het klantcontactcentrum, tel: 0499 58 28 31. Daarnaast kunt u ons per mail bereiken via naar klantenservice@quingo.nl. Verder kunt u ook op onze Quingo Facebookpagina vragen stellen of op de Quingo-website via de live-chat. Kortom, Quingo helpt u veilig en goed op weg.